Junction ook de komende twee seizoenen co- en broeksponsor van SC Cambuur
Wederom heugelijk nieuws op commercieel gebied: co-sponsor Junction creative + digital agency is ook de komende twee seizoenen terug te vinden op de wedstrijdbroeken van alle elftallen van SC Cambuur. Daarmee krijgt de even lange als vruchtbare samenwerking met eerst Friks Web & Marketing en later (na de fusie) Junction een passend vervolg en gaat het in Leeuwarden gevestigde bedrijf mee naar het nieuwe stadion.
De naam Junction prijkt sinds de start van het seizoen 2019/2020 op de broek van de tenues van SC Cambuur en is inmiddels onlosmakelijk verbonden aan het geel en blauw. De verlenging van de samenwerking komt dan ook niet uit de lucht vallen. Jochem van der Schoot, mede-eigenaar van Junction, legt uit: “We zijn enorm trots op het feit dat we op de broek mogen staan van een club die net als wij altijd in ontwikkeling is, maar ondertussen wel zichzelf blijft en beide benen op de grond heeft staan. Die waarden delen we en we kijken ernaar uit om elkaar in de toekomst nog meer te versterken en mooie dingen te maken.”
Woorden waar Maarten Gildemacher, sales manager bij SC Cambuur, zich helemaal in kan vinden. “Uit deze verlenging met twee seizoenen spreekt allereerst vertrouwen, maar ook dat SC Cambuur en Junction gewoon een goede match zijn. Samen met Junction gaan we met de komst van het nieuwe stadion bouwen aan een Gouden Toekomst en we zijn trots dat we ook de komende jaren weer mogen rekenen op de trouwe steun van een mooie bedrijf als Junction.”
Over Junction creative + digital agency
Waar creativiteit, media en technologie samenkomen, ontstaan oplossingen die impact hebben. Het bedenken, creëren, bouwen en verbeteren daarvan doet Junction creative + digital agency graag samen met de merken en organisaties waar zij voor werken. En juist daarom krijgt Junction alle handen op elkaar.Junction daagt haar opdrachtgevers (en haarzelf) graag uit. Met een team van specialisten uit allerlei disciplines zoekt het bedrijf in elk project naar de beste oplossing. Ook -of zelfs juist- als die eerst een beetje buikpijn geeft. En omdat de opdrachtgever specialist is binnen de eigen organisatie, kan Junction die kennis daar goed bij gebruiken. Het bedrijf steekt dus graag de koppen bij elkaar en verwacht van haar opdrachtgever niet dat deze rustig in de stoel blijft zitten. De medewerkers van Junction zetten je liever op het puntje daarvan.
Kijk voor meer informatie over Junction creative + digital agency op www.junction.nl.
Foto: Cambuur Media