Verplaatsen
Ga jij ook dit seizoen weer vol vuur naar het Cambuur Stadion? Daar zijn we allereerst heel blij mee en als je dit vanaf een andere plek in het stadion wilt doen dan dien je een aantal simpele stappen te doorlopen om dit in orde te maken.
Gebruik om in te loggen het klantnummer op de achterkant van je seizoenkaart in combinatie met je wachtwoord. Als seizoenkaarthouder heb je standaard een account om in te loggen. Maak dus in geen geval een nieuw account aan.
Nadat je bent ingelogd dien je twee handelingen te verrichten. Allereerst kun je in het digitale stadion een nieuwe plek naar keuze uitzoeken. Verplaatsen is voorlopig gezien de beperkte beschikbaarheid alleen mogelijk naar Oost, West en Zuid. Vervolgens kun je bij prijstype één van de opties selecteren en direct afrekenen met iDeal. Je ontvangt dan binnen een uur een bevestiging via de mail.
Let op: Bij het verplaatsen van je seizoenkaart ontvang je een nieuwe pas. Je ontvangt spoedig een bericht over hoe je deze pas in ontvangst kunt nemen.
Problemen met inloggen of verplaatsen? Check dan hier of de oplossing tussen de veelgestelde vragen staat. Uiteraard kun je ons ook bereiken via de mail (info@cambuur.nl) of telefoon: 058 296 33 00. We helpen je graag.