058-2963300
Aanvragen uitkaart

Aanvragen uitkaart

Voor het bezoeken van een uitwedstrijd van SC Cambuur is een uitkaart vereist. Je vraagt de uitkaart aan door het formulier onderaan deze pagina in te vullen.

Heb je al een account waarop je seizoenkaart staat of waarmee je tickets voor thuiswedstrijden koopt? Vul dan ook je relatienummer in. Het grote voordeel hiervan is dat je straks met één account kaarten voor zowel thuis- als uitwedstrijden kunt kopen.

Let op: vul alle verplichte velden zoals gevraagd in, anders kan de aanvraag niet worden verwerkt en dien je de aanvraag opnieuw te doen. Een pasfoto moet dus daadwerkelijk een ingescande, officiële pasfoto zijn. Houd er rekening mee dat het verwerken van de aanvraag vijf werkdagen kan duren. 

Je krijgt geen bevestiging als de aanvraag is verwerkt. Na verwerking van je aanvraag wordt de digitale uitkaart aan je account toegevoegd. Je vindt de uitkaart dan in de ticketingomgeving bij ‘Mijn gegevens’ onder ‘Mijn tags’. Een fysieke kaart wordt niet meer verstrekt.

Loyaliteitspunten
Heb je de afgelopen jaren loyaliteitspunten opgebouwd? Deze punten worden op je nieuwe account gezet en altijd naar boven afgerond naar één van de volgende waarden: 1, 2, 3, 4, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 60, 70, 80, 90 en 100. Ook binnen het nieuwe systeem bouw je loyaliteitspunten op met het bezoeken van uitwedstrijden.

Vragen?
Voor vragen over de aankaart van een nieuwe uitkaart kun je contact opnemen via awaydays@cambuur.nl.

Aanvraag uitkaart

Vul dit veld in om straks één account te gebruiken voor zowel je club-/seizoenkaart als je uitkaart. Om je relatienummer te vinden, dien je met je persoonlijke account ingelogd te zijn op https://tickets.cambuur.nl. Je relatienummer begint met ‘S00’ en is te vinden bij ‘Mijn Gegevens’. Vul je geen relatienummer in, dan wordt er een nieuw account voor je aangemaakt. In dat geval ontvang je per mail een activatiecode om je account te activeren.
Voer hier je oude uitkaartnummer in om het aantal opgebouwde loyaltypunten over te zetten naar je nieuwe account. Als je je oude uitkaartnummer niet invult, kunnen de loyaltypunten ook niet worden overgezet. Neem contact op met awaydays@cambuur.nl als je je uitkaartnummer niet kunt vinden.
Dit moet een officiële, ingescande pasfoto in kleur te zijn. Een selfie of foto van een ID-kaart volstaat dus niet. Indien de pasfoto niet aan de gestelde eisen voldoet, dan wordt de aanvraag voor de uitkaart afgekeurd.
Max. bestandsgrootte: 64 MB.