Co-sponsor Levo dit seizoen ‘uiteraard’ weer van de partij bij SC Cambuur
De sponsorgroep van SC Cambuur is in algemene zin zeer trouw te noemen, maar je hebt altijd een aantal bedrijven die ook daar nog eens bovenuit steken. Co-sponsor LEVO is zo’n partij en directeuren Frank en Simon Rollingswier hebben deze week namens het Franeker familiebedrijf hun handtekeningen gezet onder een verlenging van de samenwerking.
“Daar hoefden we niet lang over na te denken”, zo lichten de gebroerders Rollingswier desgevraagd toe. “We zijn al jaren trotse co-sponsor van SC Cambuur en juist als het even tegen zit moet je schouder aan schouder blijven staan. Daarbij wordt het met het afscheid van het stadion een zeer bijzonder seizoen en daar zijn we uiteraard weer graag bij.”
Woorden die Ard de Graaf, algemeen directeur van SC Cambuur, alleen maar kan onderschrijven. “We zijn ontzettend trots op sponsoren als Levo die al heel wat jaren enorm betrokken zijn bij onze club. Levo voorziet ons ook jaarlijks van speelschema’s op poster en pocket-formaat en die vonden ook bij de afgelopen Open Dag weer gretig aftrek. Daarnaast vind je de sauzen en oliën van Levo ook overal in het stadion en dat soort samenwerkingen gaan we als club graag aan.”
Over Levo
Levo is in 1916 opgericht als onafhankelijk familiebedrijf en is dat tot op de dag van vandaag gebleven. Gevestigd in de stad Franeker en gehuisvest in een ultramoderne fabriek worden plantaardige oliën, frituuroliën, margarines en sauzen geproduceerd.
Bekende producten zijn het groene blik slaolie van twintig liter en de Grenada Gold frituurolie, de beste voor frites en snacks! Waar het begon met de verwerking van vetten en de productie van margarines wordt er vandaag de dag een breed scala aan producten vervaardigd.
Alle sauzen zijn gluten- en lactosevrij en exclusief voor de horeca. De geproduceerde margarines en specialiteiten zijn bestemd voor export. De producten worden afgevuld in unieke, innovatieve en afval besparende verpakkingen.
Kijk voor meer informatie over Levo op www.levo.nl.
Foto: Cambuur Media