058-2963300
Huishoudelijke mededeling: alle relaties zijn ontkoppeld

Huishoudelijke mededeling: alle relaties zijn ontkoppeld

6 juni 2024, 13:16

Vanaf gistermiddag is het voor seizoenkaarthouders mogelijk om de verhuizing naar Ons Nieuwe Thuis te regelen en mede vanwege de overstap naar een nieuw ticketingsysteem waren er hierbij een aantal spreekwoordelijke kinderziektes.

Het grootste issue was misschien wel dat in het oude ticketingsysteem seizoenkaarten aan elkaar gekoppeld waren en het hierdoor voor de ene seizoenkaarthouder onmogelijk was om in te loggen in het nieuwe systeem.

Dit issue hebben we neergelegd bij Tymes4 en is inmiddels opgelost. Lukte het kortom eerder niet om in te loggen, dan zou dat vanaf nu dus wel mogelijk moeten zijn (met je klantnummer en postcode). Hier lees je precies hoe dit in zijn werk gaat.

Heb je nog steeds problemen met inloggen? Probeer dan ‘8921 RG’ als postcode, deze is namelijk standaard als alternatief ingesteld bij het ontbreken van een postcode. Werkt ook dit niet, dan kloppen waarschijnlijk de adresgegevens niet meer en kun je ons het beste even mailen (met je relatienummer): info@cambuur.nl.