058-2963300
Seizoenkaarten

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen met betrekking tot de seizoenkaarten in het nieuwe stadion. Kom je er niet uit of staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een mail naar info@cambuur.nl.

Op welke manieren kan ik een seizoenkaart aanschaffen?
Net als in de afgelopen jaren kan dit op twee manieren: online (tickets.cambuur.nl) en daarnaast ben je op werkdagen tussen 13.00 en 17.00 uur welkom bij de administratie van het (oude) Cambuur Stadion. Als je de seizoenkaart online wilt aanschaffen, dien je eerst een account aan te maken.

Welke gegevens heb ik nodig om in te loggen in het nieuwe systeem?
Als je in het huidige seizoen (2024/2025) seizoen- of clubkaarthouder bent, dan kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Iedere andere supporter dient een nieuw account aan te maken

Wat zijn de prijzen van een seizoenkaart in het nieuwe stadion?
Ondanks een nieuw stadion en hevige inflatie in de afgelopen maanden is ons streven als volksclub om de prijzen van de seizoenkaarten zo toegankelijk mogelijk te houden. De seizoenkaarten zijn dus wel iets duurder geworden, maar in verhouding met de stijgende kosten en inflatie relatief weinig. Een overzicht van de prijzen vind je hier.

Kan ik mijn seizoenkaart in termijnen betalen?
Deze optie is sinds dit seizoen voor iedereen toegankelijk middels iDEAL in3. Je kunt hiermee in drie losse termijnen betalen. Dit kun je regelen door bij het afrekenen te kiezen voor de optie ‘iDEAL in3’ en de bijbehorende app ‘in3’ te downloaden.

Hoe ziet de tribune en vak verdeling in het Kooi Stadion er precies uit?
Dit hebben we geprobeerd overzichtelijk te maken in een plattegrond van bovenaf. Deze vind je hier.

Is het mogelijk om een kijkje te nemen in het Kooi Stadion en daar een plek uit te zoeken?
Het uitzoeken van een plek in het Kooi Stadion kan voorlopig alleen online. In het systeem is een digitaal stadion gebouwd waar je een natuurgetrouw bovenaanzicht van alle tribunes en vakken kunt vinden. Vervolgens kun je zelf een mooie plek uitzoeken en selecteren in het Kooi Stadion.

Waarom kan ik geen seizoenkaart aanschaffen voor de West-tribune?
Zoals eerder gecommuniceerd is de West-tribune in het nieuwe stadion enkel en alleen voor sponsoren. Zat je vorig seizoen op de West-tribune dan dien je dus te verhuizen naar een andere tribune (naar eigen voorkeur). In alle gevallen geldt overigens dat je er qua faciliteiten en toegang tot horeca en toiletten enorm op vooruit zal gaan.

Hoe zorg ik ervoor dat we met de groep bij elkaar komen te zitten?
Deze vraag leeft enorm onder de seizoenkaarthouders en dat is natuurlijk zeer begrijpelijk. Hier hebben we op ingespeeld door het in het nieuwe ticketingsysteem mogelijk te maken om door één persoon meerdere seizoenkaarten aan te laten schaffen. Aangezien de seizoenkaarten naamgebonden zijn dien je de accounts hiervoor eerst wel te koppelen. Hoe je dit doet leggen we uit in deze video.

Krijg ik dit jaar een fysieke pas?
Niet standaard, maar dit is wel mogelijk. In het bestelproces kun je zelf aangeven of je nog een fysieke pas wilt ontvangen (á € 5,-). Mocht je bij het kopen van een seizoenkaart een fysieke seizoenkaart aanschaffen, dan kun je de hardcard 72 uur later ophalen. Voor de goede orde: iedere seizoenkaarthouder heeft naast een eventuele fysieke seizoenkaart ook een digitale seizoenkaart waarmee de thuiswedstrijden in de competitie kunnen worden bezocht. Als seizoenkaarthouder heb je dus niet per se de fysieke pas nodig om het Kooi Stadion binnen te komen.

Hoe kan ik als Gouden Seizoenkaarthouder de toegezegde 20% korting krijgen?
Hiervoor heb je als het goed is een kortingscode ontvangen in de mail. Hiermee kun je in het bestelproces (net voor het afrekenen) de code toevoegen en zo de 20% korting ontvangen. Het is overigens niet verplicht om deze te gebruiken en je zou de club er logischerwijs mee helpen als je hier geen gebruik van maakt.

Ik heb een Gouden Seizoenkaart, maar geen kortingscode ontvangen. Hoe kan dit alsnog regelen?
Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Wellicht hebben we een oud e-mailadres of heb je je ooit afgemeld voor onze mails. Als je een mail stuurt naar info@cambuur.nl met je klantnummer en postcode dan gaan we dit alsnog regelen.

Kan ik nog gebruik maken van de senioren-korting?
Nee, deze is per ingang van dit seizoen komen te vervallen. Wel zijn er speciale tarieven voor kinderen en jongeren. De prijzen van de seizoenkaarten vind je hier.

Voorheen maakte ik gebruik van de sponsor-korting? Kan dit nog steeds?
Nee, ook deze korting is komen te vervallen.

Hoe kan ik mijn seizoenkaart voor het MiVa vak verlengen?
Net als in de afgelopen seizoenen dien je hiervoor even langs te komen bij de administratie van het stadion. We helpen graag.

Verwachten jullie dat de seizoenkaarten uitverkocht gaan raken?
Dat is vooraf natuurlijk moeilijk te voorspellen en met een verhoogde capaciteit (van 10.000 naar 15.000 supporters) is dat nu nog niet te zeggen. Wel merken we dat we enorm veel vragen ontvangen en er ongelofelijk veel interesse is in het nieuwe Kooi Stadion. Ons advies is daarom wel om niet te lang te wachten.

Kan ik ook een parkeerkaart aanschaffen voor het nieuwe aanschaffen?
Nee, dit is niet mogelijk.