058-2963300
Seizoenkaarten

Veelgestelde vragen

Het Kooi Stadion gaat steeds meer als een thuis voelen en het is niet voor niets dat we in het kalenderjaar 2025 nog ongeslagen zijn in thuiswedstrijden! Daarnaast is iedereen inmiddels bekend met het ticketingsysteem Tymes4 en hebben we getracht om het verlengproces zo simpel mogelijk te maken. Toch kan het natuurlijk zo zijn dat je nog met vragen zit met betrekking tot de seizoenkaarten.

Daarom hebben we hieronder de meest gestelde vragen zo volledig mogelijk proberen uit te werken. Kom je er nog steeds niet uit of staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een mail naar ticketing@cambuur.nl of bel met 058 296 33 00.

Op welke manieren kan ik mijn seizoenkaart verlengen?
Net als in de afgelopen jaren kan dit op twee manieren: online via ons ticketingsysteem Tymes4 en daarnaast ben je op werkdagen tussen 13.00 en 17.00 uur welkom in de Internoord Lounge van het (oude) Cambuur Stadion.

Welke gegevens heb ik nodig om in te loggen in het nieuwe systeem?
Hiervoor heb je alleen je vaste inloggegevens van Tymes4 nodig. Dit zijn dezelfde gegevens als waarmee je destijds je seizoenkaart hebt aangevraagd. Op deze pagina loodsen we je er stap voor stap doorheen.

Ik weet mijn inloggegevens niet meer. Wat kan ik nu het beste doen?
Dat is vervelend, maar kan natuurlijk gebeuren. Bij het inlogscherm kun je via ‘Wachtwoord vergeten’ een nieuw wachtwoord aanvragen en alsnog inloggen. Lukt dit niet? Stuur dan een mail naar ticketing@cambuur.nl, dan gaan we het zo snel mogelijk oplossen.

Tot wanneer kan ik mijn seizoenkaart verlengen?
De verlengperiode loopt dit jaar tot woensdag 4 juni om 12.00 uur. Tot deze datum kun je voor een vast tarief verlengen, ook bij een eventuele promotie.

Is het mogelijk om te verplaatsen naar een andere plek of tribune?
Dat is zeker mogelijk, maar wel eerst alleen naar een plek die niet is gereserveerd voor huidige seizoenkaarthouders. Daarnaast is het nog niet mogelijk om te verplaatsen naar de Noord-tribune. Hier is namelijk de maximale capaciteit voor seizoenkaarthouders al bereikt. Ons advies in dat geval is om de huidige seizoenkaart eerst te verlengen en vervolgens in de verplaats-periode (woensdag 4 juni 13.00 uur tot vrijdag 6 juni 17.00 uur) een plek op de Noord-tribune uit te zoeken.

Wat zijn de prijzen van een seizoenkaart in het nieuwe stadion?
Nu het Kooi Stadion volledig is afgebouwd zijn we genoodzaakt om de stevige inflatie van de afgelopen jaren deels door te voeren. Hierdoor betaal je nu tussen de € 13,70 (Zuid) en € 17,90 (Oost Midden) per wedstrijd en dat is zo’n € 2,- gemiddeld meer dan vorig jaar. De tarieven voor het seizoen 2025/2026 vind je hier.

Kan ik mijn seizoenkaart in termijnen betalen?
Dat is zeker mogelijk. Selecteer hiervoor in het betaalproces de optie ‘iDeal in3’. Hiermee betaal je in drie losse termijnen. Meer informatie over iDeal in3 is hier te vinden.

Hoe ziet de tribune en vak verdeling in het Kooi Stadion er precies uit?
Dit hebben we geprobeerd overzichtelijk te maken in een plattegrond van bovenaf. Deze vind je hier.  

Kan ik al een nieuwe seizoenkaart aanvragen?
Nog niet. Het is eerst namelijk de beurt aan de huidige seizoenkaarthouders om te verlengen. Wel is het alvast mogelijk om je aan te melden voor de wachtlijst zodat je op pole position staat wanneer het mogelijk is om een nieuwe seizoenkaart aan te vragen. Dit zal zijn vanaf woensdag 11 juni om 13.00 uur en aanmelden voor de wachtlijst kan via deze pagina.

Ik ben seizoenkaarthouder en wil graag een extra seizoenkaart aanschaffen, kan dat?
Nu nog niet, maar op termijn hoogstwaarschijnlijk wel. Ons advies is om deze personen op de wachtlijst te plaatsen en dan na 11 juni een seizoenkaart aan te laten schaffen. Het is dan bij voldoende beschikbaarheid eventueel nog mogelijk om jullie als groep te verplaatsen en naast elkaar te zitten.     

Krijg ik dit jaar een fysieke pas?
Niet standaard, maar dit is natuurlijk wel mogelijk. In het bestelproces kun je zelf aangeven of je nog een fysieke pas wilt ontvangen (€ 5,- voor afhalen en € 10,- voor bezorgen). In de overige gevallen heb je toegang tot het stadion met je digitale seizoenkaart die je kunt vinden in je eigen account.

Bestaat het concept Gouden Seizoenkaart nog?
Nee, deze is met de overstap naar het nieuwe stadion komen te vervallen.

Kan ik nog gebruik maken van de seniorenkorting?
Nee, deze is per ingang van dit seizoen komen te vervallen. Wel zijn er speciale tarieven voor kinderen en jongeren. De prijzen van de seizoenkaarten vind je hier.

Voorheen maakte ik gebruik van de sponsorkorting? Kan dit nog steeds?
Nee, ook deze korting is komen te vervallen.

Hoe kan ik mijn seizoenkaart voor het MiVa vak verlengen?

Net als in de afgelopen seizoenen dien je hiervoor even langs te komen bij de administratie van het stadion. We helpen graag.

Waar kan ik me aanmelden voor de wachtlijst?
Allereerst goed om te horen dat je van de partij wilt zijn in het Kooi Stadion! De wachtlijst voor een seizoenkaart is hier te vinden.

Verwachten jullie dat de seizoenkaarten uitverkocht gaan raken?
Aangezien de afgelopen wedstrijden in het Kooi Stadion steevast waren uitverkocht is dit zeker niet uitgesloten. Ons advies is daarom om niet wachten met het aanmelden voor de wachtlijst wanneer je er volgend seizoen bij wilt zijn met een seizoenkaart.

Kan ik ook een parkeerkaart aanschaffen voor het nieuwe stadion aanschaffen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.